środa, 3 lipca 2013

**przedsmak**

Hej, jestem skurwielem, spóźniam sie XD
Alee mam na pociechę ten oto fragment ,który znalazłam na swoim archi w starym gg, niestety nie pamiętam z jakiego to bloga XD

"17:34 Usnełam...
-”osobno jesteście niczym” – to dokładnie te słowa /stwierdziłam przecierając twarz dłońmi / długo spałam?
-cóż, zmuszony byłem cię zostawić i iść się pomodlić….
-to która godzina?!
-20.45
-nie możliwe , przyśniło mi się tylko to zdanie! myślałam że minęło kilka minut!
-widać nie pamiętasz reszty
-nie! Paddy jestem przekonana że spałam tylko chwilę!
-spokojnie, kochanie zegarek nie kłamie...
-kochanie? XDDD
-em um… nie lubisz zdrobnień?
-mam na imię Eva, w jakim języku zdrobnienie brzmi ”kochanie”? XD
-oj tam czepiasz się
-zdarzyło się coś niezwykłego w tym czasie?
-nie, wszystko jak zawsze, nic podejrzanego nie zauważyłem
-poza tym że ktoś podp*rdolił kilka godzin?"



<3 <3 <3


Notkę napiszę jak wrócę do domciu, bo jestem na wyjezdnym u rodzinki a niebawem u swojego skarba *_*
Zrozumcie mnie, choć spierdalam ostatnio każdą notke.
Naprawde was kocham, naprawde XD


##########

A oto przedsmak mojej noteczki :


"Światło zgasło. Dłonie Lamberta jeździły po szczupłym ciele przyprawiając kochanka o dreszcze.Usta błądziły po alabastrowej skórze szyi,partner wbijał mu paznokcie w plecy na co powieki wokalisty mrużyły się co chwilę z rozkoszy.

-Zrób to...Wejdź we mnie -westchnął ciężko chłopak łapczywie całując drżące wargi czarnowłosego.
Dłonie Lamberta zatrzymały się na biodrach chłopaka, po czym pchnął Go z całych sił.
-Tęskniłem za tym...
-Pamiętaj tylko...Tommy ma się nie dowiedzieć."

***


"-A sądziłęm,ze jesteśmy jednością... -mówił przechylając butelkę wódki,zamknął oczy,przyjaciel położył mu dłoń na ramię.

-Co teraz? -Tommy westchnął.
-Nad ranem mam samolot...Wracam do bycia heteryckim basistą
-Więc to nasze ostatnie spotkanie?
-Nie obiecuję,że nie...
-Przemyslałeś wszystko?
-Monte... Znasz mnie. To koniec."

#####GLAMMONSTER#####


7 komentarzy:

  1. No wiesz co ... ;_; sorry ze wcześniej nie komentowałam , ale dopiero dziś założyłam sobie G-Maila ... Co do fanfica ... Nie rozpierniczaj ich związku , plosie :3 Raneen Glampire ( znasz mnie ;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. JAK MOŻESZ SZATANIE NIECZYSTY! GIŃ W PIEKLE! Zdrada? Serio? Musiałaś? Dlaczego? ;_______; A było tak pięknie :C No cóż...Udanych wakacji i czekam na odcinek ;___; <33

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu ZDRADA! Bo już się robiło jakoś za słodko. Dzięki dzięki dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wkurzyłam się na Ciebie! Ile można czekać? Już myślałam , że dodasz następny part, a tu coś dziwnego czytam. Nie lubię jak Tommy jest zdradzany, wiesz? To nie fair, a Sauliego nie cierpię, przykro mi :/ Widzę że czasu to ty nie masz za dużo więc życzę ci żebyś go w końcu miała. (A jak nie, to cię znajdę i nakrzyczę na tych co ci go zabierają) :P Pozdro

    ~ZniecierpliwionaFankaAdommy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze jedno: jeśli to nie Sauli ( w co wątpię) to nie cierpię tego kogoś, co namawia Adama do zdrady. :) papatki

    OdpowiedzUsuń
  6. -Tęskniłem za tym...
    -Pamiętaj tylko... Tommy ma się nie dowiedzieć.

    Chwila, chwila ,,tęskniłem" nie to raczej nie Sauli tylko Drake (czy jakos tak) bo to raczej jaby oni juz ... byli ze soba spotkanie po latach, pożądanie i pragnienie drugiej osoby. Tak tak to musi byc on a jakze by inaczej. Weny zycze i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. EJ TERAZ TO MASZ SŁPŁONĄĆ C'NIE ?
    ja rozumiem chcesz rozkręcić akcje ale no zdrada... to jest najgorsze chyba c o może być . Ja ci to załatwie razem z Kiricią jestesmy od palniea tych co robią coś nie na rękę nam XDDDDDD takie tam egoistyczne stowarzyszenie :D
    A ty masz to naprawić , serio. Jak nie to będę złą. teram mi smutno. Widzisz co robisz? Smutno mi przez krótki spoiler . a to żadkie. Nie cierpie zdrad. Nie rób mi tego, jestem z Tobą od początku (wszelkie możliwości szantażu stosuję teraz XD )
    Dobra dobra.. nie zanudzam żeyczę weny - tej dobrej - i czekam, Ty podstępna kreaturo <3

    OdpowiedzUsuń